Služby
Analýzy
Definice procesů a systémů s ohledem na jejich současný stav. Výstupem u rozsáhlejších projektů bývá cílový koncept, který komplexně řeší nejen technické, ale i organizační a ekonomické aspekty. Nedílnou součástí je i analýza rizik, zejména u kritických procesů.
Zpravidla se dělí do těchto fází:
- Analýza stávajícího stavu
- Návrh budoucího stavu (výrobek, proces, lidé)
- Návrh Implementačních služeb
Implementace
přizpůsobení systému zákazníkovi s ohledem na jeho požadavky, potřeby, výrobky a procesy. Implementace je řízena dle standardů projektového řízení a je realizována dle odsouhlaseného implementačního plánu.
Zpravidla se dělí do těchto fází:
- Nastavení systému, programové úpravy
- Testování
- Školení
- Import do produktivního prostředí
- Go-Live, zvýšená podpora
Elektronická výměna dat
Cloud EDI či Web EDI zajistí výměnu dat s vašimi partnery (dodavateli, kooperanty, zákazníky), aniž byste cokoliv kolem toho řešili a mohli se soustředit na svůj business. Tuto službu zajišťujeme „na klíč“, tzn. pouze zadáte odkud kam co přenášet.
Podporujeme všechny běžně používané formáty VDA a Edifact zpráv EDI.
Používané komunikační protokoly TLS OFTP2, TCP/IP via VPN.
Integrace systémů
Zajistíme propojení vašich informačních systémů, aplikací, technologií, případně i dodavatelů do jednoho funkčního celku. Společně s námi docílíte toho, že veškerá práce s daty bude rychlá a maximálně efektivní, a to napříč celou vaší organizací.
Dodávky hardware a software
Terminály, pracovní stanice, servery, Microsoft…
Servis, podpora
Poskytujeme záruční i pozáruční servis v časovým pokrytím od 9×5 po 27×7 s garantovanou dobou odezvy či vyřešení. Pro kritické procesy jsou samozřejmostí pravidelné testy havarijních scénářů.
Prováděné služby jsou řízeny pomocí service deskem, kde je přehled o rozsahu, termínech a řešeních jednotlivých služeb.
Podpora je poskytována elektronickou poštou, telefonicky, v případě potřeby dálkovým připojením či přímo v místě instalace.
Dohledové centrum 24×7
NON-STOP dohled vaší IT infrastruktury dokáže předcházet popř. podstatně zkrátit dobu řešení problému. Operátoři dohledového centra pak okamžitě řeší vzniklou situaci zpravidla ještě dříve, než se o něm dozvědí uživatelé.
Monitorují stavy a dostupnosti zařízení, systémové služby, odezva systémů apod.
Outsourcing IT služeb
V nejrozsáhlejším režimu poskytujeme veškeré zajištění provozu celého rozsahu IT vč. případných úzce souvisejících činností jako např. údržbu kmenových dat, konzultace procesů apod. Řešíme tak provozní i změnové požadavky v plném rozsahu. Se zákazníkem je definována SLA smlouva, kde neseme odpovědnost za dostupnost systémů, IT služeb či procesů jako celku.
Cloud computing/datové centrum
Bezpečné prostředí pro vaše servery, aplikace, systémy
Provoz a podpora SAP R/3, SAP S/4 HANA
Pro moduly: SD, MM, PP, FI, BC, RFC / BAPI
Plánování výroby
Vývoj specializovaných systémů pro situace, kde standard nestačí